Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 23

Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 28

Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 365
چارت سازمان


 
چارت سازمان
ارسال شده توسط سمیرا خالقی در 01 August 2018 08:06 AM

چارت سازمان

کاری که برای راه اندازی سیستم حقوق باید انجام داد، معرفی چارت سازمانی به سیستم است. شما باید مشخص کنید سازمان از چه واحدهایی تشکیل شده است.

در این بخش ایجاد و اصلاح واحد سازمانی، ایجاد پست سازمانی جدید و نیز ایجاد کارمند جدید امکان پذیر می باشد.

2

در این قسمت واحدهای مختلف سازمان به صورت یک درختواره با تعداد سطوح قابل تنظیم تعریف می شود. برای ایجاد واحد سازمانی جدید روی صفحه سفید کلیک راست کنید و سپس روی گزینه "ایجاد واحد سازمانی" کلیک نمایید. فرم زیر با عنوان فرم تعریف واحد سازمانی باز می شود.

3

واحد بالا : مشخص کننده واحدی از سازمان است، که واحد جدید زیرمجموعه آن قرار می گیرد. درصورتی که واحد جدید زیر مجموعه واحد دیگری نیست، گزینه <ندارد> را از لیست انتخاب نمایید.

شناسه واحد سازمانی: کد منحصر به فردی است که سیستم برای واحد جدید ایجاد می کند.

نام واحد سازمانی: جهت درج نام واحد جدید

نحوه کاربرد کلیدهای موجود در این صفحه به شرح ذیل است:

"جدید": جهت ایجاد واحد سازمانی جدید

"ذخیره": جهت ذخیره سازی اطلاعات

"حذف": جهت حذف واحد سازمانی تعریف شده در سیستم. توجه داشته باشد که اگر واحد مورد نظر شما، دارای زیرمجموعه باشد، امکان حذف آن را نخواهید داشت.

"ثبت محیط": جهت ذخیره اندازه و موقعیت فرم در صفحه

با کلیک کردن روی هر یک از واحدهای سازمانی که تعریف نموده اید، می توان نمونه جدیدی از آن ایجاد کرد و یا آن را اصلاح نمود.

در تعریف کارمند جدید، صفحه زیرمشاهده می شود که می توان در آن مشخصات کارمند مورد نظر از قبیل مشخصات شناسنامه ای، مشخصات حکم، ارتباط با سایر سیستم ها (ارتباط با سیستم کارت زنی) و نیز نشانی را ثبت نمود و نیز می توان تصویر و یا نمونه امضای کارمند مربوطه را به نمایش گذاشت.

مشخصات شناسنامه ای کارمند از جمله نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و ... در فرم زیر تکمیل می گردد.

4

مشخصات موجود در حکم کارمند از قبیل مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی، نام بانک، شماره حساب بانکی و ... در بخش "مشخصات حکم" وارد می شود.

5

شناسه شخص در سیستم کارت زنی، در بخش "ارتباط با سایر سیستم ها" نوشته می شود که می تواند با شماره پرسنلی کارمند برابر باشد.

6

نشانی کارمند مربوطه در بخش "نشانی" وارد می شود که شامل تلفن، دورنگار، تلفن همراه، کد پستی، نشانی و پست الکترونیکی می باشد.

7

(0 رای)
مفید بود
مفید نبود

نظرات (0)
© Copyright 2018 Sinor. All Right Reserved - تمامی حقوق مادی و معنوی برای Sinor محفوظ است.