Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 23

Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 28

Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 365
اشخاص


 
مرکز آموزش: عمومی
اشخاص
ارسال شده توسط آرش سرداری سیار در 31 July 2018 06:23 AM

با کلیک بر روی اطلاعات پایه و سپس اشخاص با منوی زیر رو به رو می شوید:

گروه اشخاص

گروه بندی اشخاص مورد استفاده در سیستم در این بخش صورت می گیرد. کافیست روی صفحه سفید راست کلیک کرده و گزینه ایجاد گروه اشخاص را انتخاب نمایید. سپس در فرم ایجاد گروه اشخاص، گروه یا زیر گروه مورد نظر خود را تعریف کنید.

 

با کلیک راست روی هر گروه، می توان آن را حذف یا اصلاح نمود و یا اشخاص موجود در آن گروه را تعریف کرد.

 

اشخاص

مشخصات کامل اشخاص (طرف های مقابل)، شامل اطلاعات شخصی، محل دفتر، شماره تماس و ... در این قسمت ثبت می شود. با کلیک روی دکمه جدید و درج حداقل اطلاعات گروه اشخاص و عنوان شخص، دکمه ذخیره فعال می گردد.

جهت اصلاح اطلاعات یک شخص، کافیست در جدول پایین فرم، روی سطر مورد نظر کلیک مضاعف کنید تا اطلاعات آن شخص در خانه های بالای فرم قرار یگیرد سپس اقدام به اصلاح و ذخیره مجدد آن نمایید.

 

با لود شدن اطلاعات یک شخص در خانه های بالای فرم، آیتم های حساب بانکی، نرخ فروش و اعتبار برای آن شخص فعال می گردد که در ادامه به نحوه تعریف آنها می پردازیم.

حساب بانکی

در این قسمت اطلاعات مربوط به حسابهای بانکی شخص وارد می شود. این اطلاعات شامل: شماره حساب، نوع حساب، نام بانک، شعبه بانک، نام استان و نام شهرستان حساب های بانکی شخص مربوطه می باشد.

نرخ فروش

در این فرم، نرخ فروش کالاها برای شخص مورد نظر تعیین می گردد. هر کالا می تواند دارای انواع مختلفی نرخ فروش باشد. در این فرم مشخص می گردد هر کالایی با چه نوع نرخی به هر مشتری فروخته می شود.

 

اعتبار

 در این فرم، اعتبار نقد و غیر نقد هر مشتری و تاریخ شروع  و پایان اعتبار درج می گردد. از این اطلاعات می توانید به هنگام صدور فاکتور برای مشتری استفاده نمایید.

(0 رای)
مفید بود
مفید نبود

نظرات (0)
© Copyright 2018 Sinor. All Right Reserved - تمامی حقوق مادی و معنوی برای Sinor محفوظ است.