Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 23

Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 28

Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 365
گزارش فروش مجریان


 
مرکز آموزش: فروش بامداد
گزارش فروش مجریان
ارسال شده توسط سمیرا خالقی در 30 July 2018 10:58 AM

گزارش فروش مجریان

با وارد کردن نوع مجریان فروش که قبلا تعریف شده و تاریخ مورد نظر خود و همچنین گزارشی که مورد نظر است (به تفکیک کالا و مشتری، خلاصه فروش، گزارش مقایسه ای) می توانید کلید تایید را فشرده و اطلاعات مربوط به هر یک را مشاهده نمایید.

به تفکیک کالا و مشتری

در صورتی که گزارش به تفکیک کالا و مشتری انتخاب شود، صفحه زیر نمایان می شود که مقدار فروش هر یک از مجریان از کالاهای مختلف را از نظر تعداد، مبلغ فروش و مشتری مربوطه به صورت زیر نمایش می دهد که می توان با گروه بندی و اعمال فیلتر میزران فروش یک مجری خاص را از کالایی بخصوص مشاهده کرد.

در این گزارش مبلغ خالص فروش حاصل تفاضل قیمت فاکتور فروش و برگشتی می باشد که در سیستم به صورت خودکار اعمال شده است.

خلاصه فروش

با انتخاب خلاصه فروش صفحه ای مطابق با شکل زیر باز می شود که می توانید میزان فروش هر یک از عاملین فروش و یا خرید هر یک از مشتری ها را به صورت جداگانه مشاهده نمایید و یا میزان فروش یکی از عاملین به یک خریدار خاص را از طریق اعمال فیلتر بر روی نام عامل و مشتری مشاهده نمایید.

35

بدین ترتیب می توانید مبلغ خالص فروش، مبلغ برگشتی و تفاضل فروش خالص را با توجه به فیلتر مورد نظر که اعمال نموده اید، مشاهده نمایید.

36

گزارش مقایسه ای

با انتخاب گزارش مقایسه ای می توان میزان فروش هر یک از ویزیتورها و عاملین فروش را در مقایسه با کل فروش مقایسه کرد.

در این گزارش تعداد کل فروش از هر کالا و میزان فروش هر مسئول فروش را می توان با گروه بندی و اعمال فیلتر به صورت مجزا مشاهده نمود.

 

38

به این ترتیب پایین صفحه تعداد، مبلغ فروش خالص، تعداد کل فروش و مبلغ کل فروش برای ویزیتور مربوطه مشخص می شود.

39

در این گزارش مبلغ فروش خالص ویزیتور، حاصل تفاضل قیمت فاکتور فروش و برگشتی می باشد که در سیستم به صورت خودکار اعمال شده است.

 

 

 

(0 رای)
مفید بود
مفید نبود

نظرات (0)
© Copyright 2018 Sinor. All Right Reserved - تمامی حقوق مادی و معنوی برای Sinor محفوظ است.