Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 23

Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 28

Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 365
نحوه استفاده از پورتال پشتیبانی


 
مرکز آموزش
نحوه استفاده از پورتال پشتیبانی
ارسال شده توسط سمیرا خالقی در 12 August 2018 04:45 AM

نحوه استفاده از پورتال پشتیبانی

1. ورود به پورتال

با تایپ آدرس http://bamdadsupp.ir در مرورگر خود می توانید وارد سیستم شده و از طریق این پورتال اقدام به جستجو یا ثبت مشکل نرم افزاری خود در ارتباط با نرم افزار مالی بامداد نموده و از پشتیبانی این نرم افزار بهره مند گردید.

2. ثبت نام

گام بعدی جهت استفاده از امکانات این پورتال، ثبت نام در سامانه می باشد. جهت ثبت نام در سامانه می توانید از آیتم ثبت نام که در تصویر زیر به رنگ خاکستری به نمایش آمده است استفاده نموده و بر روی آن کلیک نمایید.

در اینصورت صفحه ای مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد که می توانید از طریق آن اقدام به ثبت اطلاعات خود شامل: نام، ایمیل، و رمز عبور نمایید و در نهایت با تکرار رمز عبوری که وارد کرده بودید و درج متن موجود در تصویر بر روی کلید "ثبت نام" کلیک نمایید تا ثبت نام شما در سامانه صورت گیرد.

بعد از کلیک کردن بر روی کلید "ثبت نام" در صورتیکه تمامی اطلاعات را به درستی وارد نموده باشید با صفحه ای مطابق با تصویر زیر رو به رو می شوید که از شما می خواهد تاییدیه ارسال شده به ایمیل خود را خوانده و آن را تایید کنید تا حساب کاربری شما فعال شود.

 

تنها کافیست تا در ایمیلی که برای شما ارسال شده است بر روی لینکی که دور آن با خط قرمز مشخص نموده ایم کلیک کنید تا درخواست ثبت نام شما تایید و فعال گردد.

3. ورود به حساب کاربری

بعد از ثبت نام و دریافت پیغام انجام موفقیت آمیز آن، می توانید در همان صفحه اصلی، در قسمت سمت راست صفحه با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود و کلیک بر روی کلید "ورود" وارد حساب کاربری خود شده و از امکانات سیستم بهره مند شوید.

 

همچنین می توانید با ثبت عنوان سازمانی که در آن مشغول به کار هستید و سمت کاری خود و نیز ثبت شماره تماس اقدام به تکمیل پروفایل خود نمایید.

اگر زبان نمایش داده شده برای شما فارسی نیست، در قسمت تنظیمات می توانید زبان آن را تنظیم نمایید.

 

جهت تغییر رمز عبور خود برای ورود به حساب کاربری نیز می توانید از بخش تغییر رمز عبور اقدام به تغییر آن نمایید.

4. فراموشی رمز عبور

درصورتیکه رمز عبور خود را فراموش کرده اید و قادر به ورود به حساب کاربری خود نمی باشید، کافیست که در قسمت "ورود" که در سمت راست در صفحه خانه وجود دارد بر روی عبارت [بازیابی رمز عبور] کلیک نمایید و در صفحه باز شده ایمیل خود را وارد نموده، متن داخل تصویر را در کادر جلوی آن تایپ کرده و کلید "ارسال" را کلیک نمایید.

در اینصورت پیغام زیر برای شما نمایش داده خواهد شد.

با مراجعه به صندوق دریافتی ایمیل خود و باز نمودن ایمیل ارسالی از طرف نرم افزار بامداد و کلیک بر روی لینکی که دور آن خط قرمز رنگ کشیده شده است، می توانید اقدام به وارد نمودن رمز جدیدی برای خود نمایید.

 

5. مرکز آموزش

 قبل از ثبت مشکلی که با آن مواجه شده اید به شما پیشنهاد می کنیم که از بخش مرکز آموزش جهت رفع مشکل خود استفاده نمایید. در این بخش، شما به راهنمای استفاده از نرم افزار و نیز راه حل رفع مشکلات متداول دسترسی خواهید داشت. برای ورود به این بخش می توانید از طریق منوی بالای صفحه و انتخاب گزینه "مرکز آموزش" یا انتخاب آیکون "مرکز آموزش" در صفحه اصلی اقدام نمایید.

  

6. ارسال تیکت

درصورتیکه از طریق "مرکز آموزش" نتوانستید راه حلی برای رفع مشکل خود یا پاسخی برای سوال خود بیابید، در اینصورت می توانید با ارسال تیکت کارشناسان ما را از مشکل خود با خبر نموده و از آن ها کمک بخواهید. بدین منظور کافیست در منوی بالای صفحه بر روی گزینه "ارسال تیکت" و یا در صفحه اصلی بر روی آیتم "ارسال تیکت" کلیک نمایید.

 

در گام بعدی، دپارتمان "پشتیبانی" را انتخاب نموده و بر روی کلید "بعدی" کلیک نمایید تا بتوانید درخواست خود را ثبت نمایید.

 همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید شما امکان درج موضوع و اطلاعات دقیقی از مشکل پیش آمده، همچنین تعیین الویت و درجه اهمیت مشکل جهت بررسی و پیوست نمودن فایل های مورد نیاز (به عنوان مثال اسکرین شات از پیغام خطا، تصویری از فاکتور مورد نظر، بکاپ داده و ...) می باشید. در خاتمه باید کلید "ارسال" را کلیک نمایید.

در اینصورت با پیغامی مشابه با پیغام زیر رو به رو خواهید شد.

ایمیلی مبنی بر تایید دریافت تیکت نیز برای شما ارسال خواهد شد.

7. پیگیری تیکت های ارسالی خود

جهت پیگیری تیکت های خود می توانید به بخش "تیکت های من"، از طریق منوی بالای صفحه یا آیتم موجود در صفحه اصلی اقدام نمایید.

 

 که در حالت اولیه تیکت به رنگ سبز رنگ می باشد و شما می توانید با کلیک بر روی آن اطلاعات داخل تیکت را مشاهده و در جریان کار قرار بگیرید، همچنین می توانید به پاسخ های خود با زدن کلید "افزودن پاسخ"، بیافزایید.

 

وقتی که پروسه کاری شما به کارشناس پشتیبان تحویل داده شود، این تیکت به رنگ قرمز تبدیل خواهد.

در خاتمه، با پایان یافتن پروسه کاری شما، در بخش "تیکت های من" شما دیگر آن تیکت را نخواهید دید و با کلیک بر روی کلید "مشاهده تیکت های حل شده" قادر به مشاهده آن خواهید بود. در این حالت این تیکت به رنگ خاکستری تبدیل خواهد گشت.

با تکمیل پروسه کاری شما، ایمیلی جهت اطلاع رسانی نیز برای شما ارسال خواهد شد.

در تصویر بالا با کلیک بر روی لینکی که با کادر قرمز رنگ مشخص شده است، می توانید در نظرسنجی شرکت نموده و ما را در بهبود عملکرد بخش پشتیبانی یاری رسانید.

 

(2 رای)
مفید بود
مفید نبود

نظرات (0)
© Copyright 2018 Sinor. All Right Reserved - تمامی حقوق مادی و معنوی برای Sinor محفوظ است.