Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 23

Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 28

Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 365
تعریف حسابها در انبار


 
تعریف حسابها در انبار
ارسال شده توسط سمیرا خالقی در 02 August 2018 05:49 AM

تعریف حسابها

هنگامی که ارتباط برنامه انبار با برنامه حسابداری برقرار شده باشد، کاربر انبار در این بخش می تواند به تعریف حسابها بپردازد.

همانطور که ملاحظه می کنید این صفحه دارای کلیدهایی تحت عناوین: ذخیره، خروج، بازسازی و اکسل می باشد و شامل قسمت های: اشخاص، انبار، طبقه حساب، کالا، مرکز هزینه و معین سند است.

هر کدام از قسمت های بالا چنانچه ارتباط با برنامه حسابداری برقرار باشد، اطلاعات حسابهای معین و حسابهای تفصیلی (حتی سطوح تفصیل 2 و 3) در ستون های مربوط به خود آورده می شوند و این در صورتی است که در برنامه حسابداری، اجازه دسترسی سایر سیستم ها (انبار) به حسابهای معین و حسابهای تفصیلی سیستم حسابداری مشخص شده باشد.

به عنوان مثال در تصویر بالا در قسمت تعریف حساب "اشخاص"، ستون معین و تفصیل مربوط به هر شخص در انبار متناظرا حساب معین و تفصیلی از برنامه حسابداری را دارا می باشد.

چنانچه بخواهید تغییری در این انتخاب حاصل نمایید یا اینکه برای شخص جدیدی در انبار حساب معین یا تفصیلی را اختصاص دهید، کافی است در روی ستون مربوط به آن شخص انبار دو بار کلید سمت چپ ماوس را کلیک نمایید. آنگاه لیست حساب های متناظری که برنامه انبار به آنها دسترسی خواهد داشت را ملاحظه خواهید کرد و با ماوس یا درج شماره مورد نظر انتخاب خود را انجام خواهید داد یا برای تغییر آنچه که قبلا انتخاب شده است، عبارت موجود را پاک کرده و آیتم جدید را انتخاب خواهید کرد.

این عمل برای تمام قسمت های دیگر و ستون های معین و تفصیلی 2 و 3 عینا صادق است. همانطور که در اشکال بعدی مشاهده می کنید:

تعریف حساب های معین و تفصیل برای هر انبار تعریف شده در سیستم انبار:

3

تعریف حساب های معین و تفصیل برای طبقه حسابهای تعریف شده در سیستم انبار:

4

تعریف حساب های معین و تفصیل برای هر کالای تعریف شده در سیستم انبار:

در مورد دو قسمت دیگر هم چنانچه مرکز هزینه در انبار تعریف شده باشد و یا از تکنیک تعریف معین در سطح سند نیز استفاده شده باشد، امکان تعریف حساب ها وجود دارد.

6

هر کدام از ستون های معین، تفصیل، تفصیل 2، تفصیل 3 چنانچه بنابر نظر کاربر انبار و حسابداری مورد استفاده نباشند، می توانند کاملا حذف گردند و ستون های مورد نیاز نمایش داده شوند.

کلید "ذخیره" : هنگامی استفاده می شود که اطلاعات حساب های یکی از قسمت ها را تغییر داده باشید. با این کلید قادر به ذخیره سازی تغییرات خواهید بود.

کلید "خروج" : جهت خروج از این فرم

کلید "بازسازی" : هنگامی استفاده می شود که تغییراتی را پشت سر هم در قسمت های مختلف ایجاد کرده باشید و بخواهید آنها را هم اکنون ملاحظه نمایید.(قبل از زدن کلید ذخیره)

کلید "اکسل" : برای ارسال اطلاعاتی که مشاهده می کنید به برنامه اکسل مایکروسافت

(0 رای)
مفید بود
مفید نبود

نظرات (0)
© Copyright 2018 Sinor. All Right Reserved - تمامی حقوق مادی و معنوی برای Sinor محفوظ است.