Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 23

Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 28

Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 365
انواع استخدام


 
انواع استخدام
ارسال شده توسط سمیرا خالقی در 01 August 2018 09:26 AM

انواع استخدام

در این بخش به تعریف انواع استخدامی ها می پردازیم. نکته قابل توجه آن است که استخدام های تعریف شده در این قسمت، برای تعیین نوع استخدام شخص در هنگام صدور حکم به کار می رود. در قسمت شرح نوع استخدام، عنوان مربوطه را وارد کرده، سپس نوع بیمه و نوع مالیات مربوط به آن نوع از استخدام را از لیست انتخاب کنید و کلید ذخیره را بزنید. اطلاعات مورد نظر در لیست پایین صفحه اضافه می شوند.

لازم به توضیح است که انواع استخدام بر اساس این که نحوه استخدام شرکت به چه صورت باشد، می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال استخدام رسمی، قراردادی، روزمزدی، موقت و ... عناوینی هستند که می توانند به عنوان انواع استخدام به کار روند.

8

برای هر یک از انواع استخدام تعریف شده، پارامترهای زمانی و مقداری و نیز کارکرد موظف وجود دارد که با دو بار کلیک کردن بر روی سطر مربوط به آن نوع استخدام در لیست، به صورت زیر قابل مشاهده می باشد.

پارامترهای زمانی

9

پارامترهای زمانی مربوط به آن دسته از پارامترهاست که با روز، ساعت و دقیقه مرتبط هستند مانند روز کارکرد، اضافه کار و .... برای معرفی این دسته از پارامترها، با انتخاب کلید جدید در فرم بالا، فرم زیر قابل مشاهده می باشد.

10

در این فرم ابتدا با کلیک کردن روی کلید ... صفحه زیر برای معرفی عنوان کارکرد باز می شود. 

11

شرح نوع کارکرد را وارد نموده و کلید ذخیره را بزنید. برای اضافه کردن عناوین دیگر کلید جدید را بزنید.

پس از وارد کردن کلیه عناوین پارامترهای زمانی، از این صفحه خارج شوید و به فرم قبلی بازگردید.

در قسمت "نوع کارکرد"، عنوان مورد نظر را از لیست انتخاب کنید، فیلد محاسبه پارامتر را "ورودی" انتخاب نمایید. واحد زمانی مربوط به آن نوع کارکرد را نیز از لیست انتخاب کنید و اطلاعات را ذخیره نمایید.

پارمترهای مقداری

12

در بخش پارامترهای مقداری، کلیه پارامترهای مورد نیاز جهت محاسبه حقوق تعریف می شود. در این بخش، پارامترها به انواع "تابع سیستمی"، "بر اساس حکم جاری"، "دریافت از حسابداری"، "ورودی"، "محاسباتی" و "دریافت از جدول کاربر" تقسیم می شود. توابع سیستمی از قبل در سیستم تعریف شده اند و محاسبات مشخص و ثابتی دارند مانند "بیمه سهم بیمه شده"، "بیمه سهم کارفرما" و ... .

در حالت محاسباتی می توان فرمول محاسباتی را تعیین نمود. برای ایجاد یک پارامتر ابتدا کلید جدید را بزنید تا فرم زیر نمایان شود:

13

نام پارامتر حقوقی را از لیست انتخاب کنید. اگر عنوان مورد نظر در لیست وجود نداشت با زدن کلید ... می توانید آن را اضافه کنید.

در قسمت محاسبه پارامتر، نوع محاسبه را انتخاب کنید. بیمه پذیر و مالیات پذیر بودن پارامتر را با علامت دار کردن مربع مربوطه مشخص نمایید.

قابل ویرایش به معنی آن است که پس از محاسبه پارامتر توسط فرمول تعریف شده آیا کاربر قادر به اصلاح مقدار پارامتر باشد یا خیر.

تعریف فرمول در فرم بالا مربوط به پارامترهای محاسباتی است. در این بخش می توان پارامتری را بر اساس محاسباتی روی سایر پارامترها محاسبه کرد. برای این منظور کافی است هر پارامتر را از لیست پایین صفحه که کلیه پارامترهای تعریف شده را شامل می شود، انتخاب کرد تا عنوان فارسی آن در قسمت "مقدار" و عبارت سیستمی آن در قسمت "فرمول" درج گردد.

سپس با استفاده از ماشین حساب پایین صفحه علائم ریاضی مورد نظر را انتخاب و با کلیک کردن به فرمول بالا اضافه نمایید. پس از تکمیل فرم کلید ذخیره را بزنید.

کارکرد موظف

14

در این فرم مقدار کارکرد موظف در هر یک از انواع استخدام مشخص می شود.

 

(0 رای)
مفید بود
مفید نبود

نظرات (0)
© Copyright 2018 Sinor. All Right Reserved - تمامی حقوق مادی و معنوی برای Sinor محفوظ است.