Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 23

Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 28

Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/suppir/domains/bamdadsupp.ir/public_html/__swift/library/class.SWIFT.php on line 365
13- انبارگردانی


 
مرکز آموزش
13- انبارگردانی
ارسال شده توسط سمیرا خالقی در 01 August 2018 05:31 AM

انبارگردانی

با کلیک بر روی این بخش، فهرستی از عملیات انبارگردانی قبلی خود با تاریخ انبارگردانی را مشاهده خواهید کرد و درصورتیکه اولین بار باشد که وارد این بخش می شوید با لیستی خالی مواجه خواهید شد.

با کلیک بر روی کلید جدید، وارد فرم جدیدی خواهید شد که شکل و نحوه کار با آن در زیر خواهد آمد:

همانطور که در شکل بالا مشاهده می کنید، ابتدا تاریخ انبارگردانی مشخص می شود که سیستم تاریخ روز را خواهد داد و توسط کاربر قابل تغییر می باشد و سپس تعداد شمارش انبارگردانی (بین 1 تا 3) توسط کاربر وارد می شود.

هر تعداد شمارش را تعیین کنید، در قسمت سمت چپ فرم، کلید آن تعداد شمارش فعال خواهد شد. کلید ذخیره را کلیک نمایید. آنگاه در لیست انبار گردانی های شما، یک سطر حاوی تاریخ انبارگردانی و تعداد شمارش آن خواهید دید.

برای ورود شمارش ها، کلید شمارش اول را کلیک کنید. صفحه ای تحت عنوان ورود شمارش در انبارگردانی ملاحظه خواهید کرد که حاوی ستون های شماره تگ، کد کالا، شرح کالا، کد انبار، نام انبار، واحد سنجش کالا، فی و شمارش اول یا دوم یا سوم است. همچنین سه کلید "ذخیره"، "مغایرت اول و موجودی" و "خروج" در پایین صفحه وجود دارند.

27

تعداد هر کالا را به صورت دستی شمارش کرده و در سطر مربوط به آن کالا در ستون شمارش اول وارد نمایید. سپس کلید ذخیره را کلیک کرده و در نهایت کلید "مغایرت اول و موجودی" را کلیک نمایید تا صفحه ای مطابق با شکل زیر برای شما ظاهر گردد:

28

در این صفحه گزارشی از موجودی هر کالا در سیستم در ستون موجودی و مغایرت آن با مقدار وارده کاربر (ستون شمارش اول)، در ستون مغایرت به نمایش گذاشته خواهد شد.

حال اگر تعداد شمارش انبار از 1 بیشتر باشد، شما وقتی روی کلید شمارش دوم کلیک می کنید با صفحه ای مطابق با شکل زیر مواجه خواهید شد:

29

تعداد موجودی هر کالا که به صورت دستی در شمارش دوم انجام داده اید در ستون شمارش دوم وارد نموده و سپس کلید ذخیره را فشار دهید.

حال علاوه بر کلید ذخیره و خروج، دو کلید مغایرت دوم و موجودی و کلید مغایرت دوم و اول خواهید داشت. اگر بر روی کلید "مغایرت دوم و موجودی" کلیک کنید، اطلاعات مغایرت شمارش دوم با موجودی کالاها در سیستم انبار را در یک لیست مشاهده خواهید کرد.

چنانچه کلید "مغایرت دوم و اول" را انتخاب نمایید، اطلاعات مغایرت بین شمارش دوم و اول شما در ستون مغایرت درج خواهد شد و عدد وارد شده در شمارش اول و شمارش دوم نیز در ستون مربوطه قابل مشاهده خواهد بود.

در نهایت، اگر تعداد شمارش شما عدد 3 باشد، روی کلید شمارش سوم کلیک نمایید تا صفحه ای مطابق با شکل زیر برای شما نمایان گردد:

30

در این حالت نیز می توانید شمارش سوم خود از هر کالا را به صورت دستی وارد نموده و "مغایرت سوم و موجودی" یا "مغایرت سوم و اول" یا "مغایرت سوم و دوم" بگیرید که شبیه مراحل قبلی می باشد.

 

(0 رای)
مفید بود
مفید نبود

نظرات (0)
© Copyright 2018 Sinor. All Right Reserved - تمامی حقوق مادی و معنوی برای Sinor محفوظ است.