تعریف سند حسابداری در حقوق و دستمزد
ارسال شده توسط سمیرا خالقی در 13 August 2018 04:40 AM

تعریف سند حسابداری

لازم به توضیح است که علاوه بر سند حقوق، می توان سندهای دیگر مثل سند عیدی یا بازخرید سنوات را به طور مجزا تعریف کرد.

2

در این فرم بر روی آیکن "جدید" کلیک کنید و نوع استخدام را انتخاب نمایید.

 عنوان کلی سند را در قسمت شرح وارد نموده و کلید ذخیره را بزنید. سطر جدید در جدول پایین صفحه ایجاد می شود.

برای تعریف نحوه صدور سند روی این سطر دو بار کلیک کنید، در این حالت فرم زیر را مشاهده خواهید کرد.

3

در این فرم سطرهای سند حقوق مشخص می شود. شرح قلم را وارد کنید. کد حساب معین و تفصیل را از لیست مربوطه انتخاب کنید.

ماهیت بدهکار یا بستانکار قلم مورد نظر را مشخص کنید. در سمت چپ صفحه کلیه پارامترهای حقوق مشاهده می شود.

برای اضافه یا کم کردن هر پارامتر روی آن کلیک راست کنید.

در پایان کلید ذخیره را بزنید و برای وارد کردن سطر بعدی دوباره کلید جدید را بزنید.

(0 رای)
مفید بود
مفید نبود

نظرات (0)
© Copyright 2018 Sinor. All Right Reserved - تمامی حقوق مادی و معنوی برای Sinor محفوظ است.